Jonge denkers en doeners gezocht voor de Nationale DenkTank 2024

6 maart 2024

Ben jij promovendus, pas afgestudeerd of (master)student en wil je graag bijdragen aan het verbeteren van de maatschappij? Wil je je daarnaast ontwikkelen en je netwerk uitbreiden? Meld je dan aan voor de Nationale DenkTank 2024.

Twintig ambitieuze academici van uiteenlopende studierichtingen die zich samen inzetten voor het maatschappelijk belang: dat is de Nationale DenkTank. Als deelnemer volg je een programma van vier maanden – van half augustus tot en met half december – waarin je fulltime onderzoek doet en praktische oplossingen ontwikkelt voor een urgent maatschappelijk vraagstuk. Dit jaar richt de DenkTank zich op het zoeken naar kansen en oplossingen die Nederland vooruithelpen op het gebied van circulariteit en duurzaamheid.

Meld je aan

Benieuwd naar wat je als deelnemer kunt verwachten? Bezoek de website van de Nationale DenkTank voor meer informatie over het programma en het thema. Je vindt hier ook het aanmeldformulier. De aanmelddeadline is 5 april 2024.

Dit is de Nationale DenkTank

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of