Congres/symposium | Netwerkevenement

3062 PA Rotterdam
Zaal
Erasmus Pavilion

Deelname is gratis, wel even aanmelden.

Registration

Towards Healthy Societies - Van veerkrachtig bestuur tot digitale gezondheidsoplossingen

Wil je je collega-onderzoekers leren kennen en deel uitmaken van de onderzoeksgemeenschap van LDE (Leiden-Delft-Erasmus) en Medical Delta? Het doel van het netwerkevent is om elkaar te leren kennen, ons onderzoek te bespreken en nieuwe samenwerkingen aan te gaan.

Tijdens de interactieve markt is er de mogelijkheid om je werk te bespreken met collega's van de andere universiteiten en medische centra. U mag bestaande poster- of laptoppresentaties gebruiken (met 1-5 powerpoint-dia's) die eerder zijn gepubliceerd of gepresenteerd tijdens andere conferenties. Sprekers op het netwerkevent zijn Jessica Kiefte-de Jong, Roland Bal, Alessandro Bozzon en andere hoofdonderzoekers.

Samenwerking

Het Healthy Society Network event is een samenwerking tussen de Universiteit Leiden, Delft en Rotterdam en Medical Delta georganiseerd door Erasmus School of Health Policy & Management.

Programme: Towards Healthy Societies