Alumni-activiteit

Gorlaeus Gebouw
Einsteinweg 55
2333 CC Leiden

Een duik in de huidige stand van de medicijnontwikkeling, de transformatie van het LACDR in de afgelopen 40 jaar en een rondleiding. Dit is wat je kunt verwachten op de Alumnidag voor BFW/ BPS en Farmacie.

Daarnaast is er ruim de tijd om vakgenoten en huidige studenten te ontmoeten en om met oude studievrienden bij te praten.

Ontvangst, lunch, koffie/thee

Het LACDR: vroeger en nu
door prof. dr. H. Irth, wetenschappelijk directeur LACDR

Koffiepauze

15:oo

Van krachtig mo(nu)ment naar perpetuum mobile
door Jeroen van Smeden, docent opleiding BFW

Rondleiding

Borrel

De dag zal beginnen met een presentatie over de ontwikkeling die het LACDR de afgelopen jaren heeft gemaakt. Het LACDR groeit de laatste tijd erg en zal komend jaar verplaatsen naar de nieuwbouw van het Gorlaeus.

Na een kort kopje koffie zal een presentatie gegeven worden over de studie Bio-Farmaceutische Wetenschappen en hoe deze zal veranderen in de toekomst.
Vervolgens zullen er rondleidingen worden gegeven.

We zullen de dag afsluiten met een netwerkborrel waarbij ervaringen binnen de studie gedeeld kunnen worden en nieuwe netwerken kunnen worden gelegd.

> Aanmelden

Kom ook!

Alumni van de opleidingen Bio-Farmaceutische Wetenschappen (BFW), Bio Pharmaceutical Sciences (BPS) en het vroegere én huidige Farmacie zijn van harte welkom op deze (gratis) Alumnidag georganiseerd door studievereniging „Aesculapius” in samenwerking met deze opleidingen.