Debat

woensdag 20 september 2023
Bezoekadres
Wijnhaven, zaal 2.02, Campus Den Haag

De faculteit Governance and Global Affairs organiseert op de dag na Prinsjesdag het Debat Miljoenennota. Op de Campus Den Haag van de Universiteit Leiden bespreken Wimar Bolhuis (directeur van TNO Vector; Centrum voor Maatschappelijke Innovatie en Strategie en docent Economie bij de Universiteit Leiden), Koen Caminada (Vice-decaan Faculteit Governance and Global Affairs / Hoogleraar Empirische analyse van sociale en fiscale regelgeving) en Olaf van Vliet (Hoogleraar Economie, Universiteit Leiden) de belangrijkste punten uit de begroting voor het aankomende politieke jaar.

Welke invloed heeft de miljoenennota op armoedebestrijding en migratie? Studenten en andere geinteresseerden krijgen de kans om vragen te stellen en met deze experts in gesprek te gaan.

Vanaf 11.00 uur staat de koffie klaar in Wijnhaven, zaal 2.02, Campus Den Haag, Universiteit Leiden.

Het debat zal ook via deze livestream te volgen zijn.