Focusgroep Docentontwikkeling

donderdag 7 december 2023
Bezoekadres
Leiden, exacte locatie wordt later bekend gemaakt

Als je onderwijs geeft, weet je als geen ander dat het geven van onderwijs veel verschillende kanten kent. Maar sta je ook wel eens stil bij hoe je jouw kennis en vaardigheden op het gebied van onderwijs verder kunt ontwikkelen? En welk ontwikkelingsaanbod er voor jou is?

Tijdens deze focusgroep bespreken we met elkaar hoe je richting kunt geven aan docentontwikkeling, en wat er nodig is om kennis en vaardigheden op gebied van doceren verder te ontwikkelen of bij te houden. Door mee te doen, krijg je meer inzicht in de aanpak die de Universiteit Leiden voor ogen heeft en in competenties op het gebied van docentschap.

Meer informatie over het docentontwikkelingsmodel van de Universiteit en waarom deze focusgroep wordt georganiseerd is te vinden in deze mededeling op de medewerkerssite.

Deze sessie is inclusief lunch.

Aanmelden

Je kan je aanmelden voor deze focusgroep via onderstaande button. Er wordt ook een (Engelstalige) sessie gegeven op maandag 11 december in Den Haag.

Als je op deze data niet in de gelegenheid bent om mee te doen, maar wel je bijdrage wilt leveren, laat het dan ook weten via het registratieformulier. Mogelijk kan er dan een andere afspraak ingepland worden.