Nomineer collega's voor de Casimirprijs 2022-2023 vóór donderdag 1 juni 2023!

22 mei 2023

Deadline nominatie is donderdag 1 juni 2023.

Hebben jouw collega's een inspirerende onderwijsinnovatie ontwikkeld? Of, heb jij samen met docenten en/of ondersteunend personeel samengewerkt in de ontwikkeling van onderwijsinnovatie?

Wat is de Casimir Prijs

De Casimirprijs is een waardering van onderwijsteams die vernieuwing en innovatie in onderwijs realiseren. Deze wordt jaarlijks uitgereikt aan een team (2 - 10 FSW medewerkers). De prijs bestaat uit €1500, te besteden aan 'team building', kennisdeling- of uitwisseling met internen of externen. Ook zijn het juryrapport en een professionele foto onderdeel van de prijs.

Binnen het team zijn bij voorkeur verschillende rollen en functies vertegenwoordigd: docent, onderwijsdirecteur, onderwijsonderzoeker, promovendus, student-assistent, ondersteunend personeel, etc.