Doe mee met de BHV!

7 november 2023

Maandag 6 november was het de Dag van de BHV-er. Goed om eens stil te staan bij het feit dat we gelukkig een aantal bedrijfshulpverleners hebben dat ons kan helpen bij calamiteiten binnen de faculteit. Sinds jaar en dag is Johan Sjoerdsma de BHV-coördinator. Wel kan het team nieuwe collega’s gebruiken. Dus mocht je interesse hebben, laat het hem weten. Ook al is het alleen voor een oriënterend gesprek.

Elke nieuwe BHV-er start met een cursus (E-learing en praktijkdag). Vervolgens zul je aan minimaal zes* oefeningen mee gaan doen, zoals: reanimatie en verbandleer, brand blussen en een workshop met een instructeur. Je leert hier waardevolle kennis en vaardigheden die je ook buiten je werk kunt toepassen.

Ben je benieuwd naar de ervaringen van onze BHV-ers en wat er zoal bij komt kijken? Lees dan de verhalen van de collega’s die we vorig jaar interviewden over hun deelname aan het BHV-team van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.

Wil je een oriënterend gesprek of je gewoon opgeven als BHV-er? Stuur dan een mail naar Johan Sjoerdsma.

*) Bij zes oefeningen heb je als BHV-er recht op een volledige gratificatie van 320,- bruto