HR

‘Mijn personeelsmutaties’ Serviceplein weer beschikbaar én gewijzigd

23 januari 2024

De tegel ‘Mijn personeelsmutaties’ in Serviceplein is weer beschikbaar. Het is weer mogelijk om nieuwe aanvragen te starten, gegevens aan te leveren bij een aanvraag, of een aanvraag te accorderen.

Om de storing op te lossen is een aantal geplande wijzigingen vervroegd doorgevoerd. De voornaamste wijziging is dat er bij een ‘Nieuwe aanvraag’ voortaan twee opties zijn:

• Wijziging of aanvraag op een bestaande registratie
    Deze optie kies je wanneer je een bestaande registratie wilt wijzigen, zoals verlengen, uren of salaris wijzigen. Ook voor persoonlijke aanvragen als ouderschapsverlof of declaratie overwerk kies je deze optie.

• Nieuwe registratie
    Deze optie kies je als je een nieuwe registratie wilt starten voor een bestaande medewerker of nieuwe medewerker.

Bij iedere ‘nieuwe registratie’ moet je altijd eerst op geboortedatum zoeken of de betreffende (nieuwe) medewerker al bekend is in de systemen van de universiteit.

Vragen?

Voor vragen naar aanleiding van dit bericht of vragen over het Serviceplein kun je contact opnemen met PSSC Servicepunt via de Helpdesk Portal of 071 527 5555.