Voeg de Nationale Studenten Enquête banner toe aan je e-mailhandtekening

15 januari 2024

Vandaag hebben alle studenten van Universiteit Leiden een uitnodiging ontvangen voor deelname aan de Nationale Studenten Enquête (NSE). De NSE is voor de Universiteit Leiden een belangrijk feedbackinstrument. Door de enquête in te vullen helpen studenten ons het onderwijs en voorzieningen te verbeteren. Het is voor de universiteit belangrijk dat zoveel mogelijk studenten de enquête invullen.

Heb je per mail veel contact met studenten? Voeg dan de banner toe aan je e-mailhandtekening, zodat we samen zo veel mogelijk studenten op de hoogte brengen van de NSE. Sla onderstaande afbeelding met een klik op de rechtermuisknop op, kies voor 'afbeelding opslaan'. De enquête loopt door tot 10 maart, dan kun je de banner weer verwijderen uit je e-mailhandtekening.

NSE draagt bij aan onderwijskwaliteit

De kwaliteit van de opleidingen wordt continu gecontroleerd. Dat doen zowel medewerkers van de opleidingen en faculteiten (interne kwaliteitszorg) als externe deskundigen (externe kwaliteitsbeoordeling). De uitkomsten van de controles helpen de universiteit de opleidingen verder te verbeteren. Onderwijsevaluaties zoals de jaarlijkse NSE zijn hier ook onderdeel van.

Meer weten over de NSE in het algemeen? Alle achtergrondinformatie vind je op de studentenwebsite.