Profielfotoshoot medewerkers FSW

29 april 2024

Heeft jouw profielpagina nog geen foto of is je huidige foto gedateerd? Schrijf je vanaf vandaag in voor de profielfotoshoots op 6 en 7 Mei 2024. Schrijf je in via de knoppen onderaan dit bericht.

Let op: deze fotoshoots zijn uitsluitend voor medewerkers van de Faculteit der Sociale Wetenschappen.

Op maandag 6 en dinsdag 7 mei organiseren wij voor alle medewerkers (docenten, onderzoekers en ondersteunende staf), een profielfotoshoot in 1B.16.

Heb jij nog geen foto op je profielpagina of wil je een nieuwe foto? Schrijf je dan in via de links. Je mag tussen 10.00 en 15.00 één tijdsslot reserveren. De achtergrond is lichtblauw, denk dus aan een geschikte outfit!

Met vragen kun je terecht bij de beeldredacteur, Suédy Mauricio via photo@fsw.leidenuniv.nl.‌

Planning 2024

De eerstvolgende fotoshoot is na de zomervakantie en wel op 16 en 17 september. Vervolgens nog op 4 en 5 november.