Facultair strandfeest 2022: beach clean-up en Robinson Experience (en geen regen!)

De weergoden waren ons uiteindelijk toch gunstig gezind, waardoor alle buitenactiviteiten van het facultaire strandfeest doorgang konden vinden.

Op 8 juni 2022 stond het strandfeest voor medewerkers van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid gepland bij strandtent SandCbar in Katwijk aan Zee. Met angst en beven werd in aanloop naar het evenemement de buienradar in de gaten gehouden, maar uiteindelijk viel het allemaal erg mee en kon iedereen het strand op voor de activiteiten.

Een deel van de medewerkers stortte zich derhalve op een heuze beach clean-up, waarbij het strand aan een grondige schoonmaaksessie werd onderworpen. De rest gooide zijn of haar reputatie te grabbel bij de Robinson Experience, waarbij verschillende challenges op het programma stonden. Zo namen de teams het tegen elkaar op met onder meer piramides bouwen, katapulten, een gewaagde combinatie van frisbeeën en boogschieten en als een echte Robinson vuur maken met een enkele primitieve attributen.

Toen iedereen weer was opgefrist werden de winnende teams gehuldigd en bracht decaan Joanne van der Leun een toost uit op het geslaagde strandfeest. Een uitgebreid en smakelijk buffet vormde een prima afsluiter van de dag!

Bekijk de foto's hieronder.