Congres/symposium

2333 ZA Leiden
Zaal
Lecture Hall 4

Technische innovaties komen meer dan ooit voor in de gezondheidszorg, wat positief is voor patiënten. Van het in staat stellen van artsen om meer patiënten te controleren en te helpen tot het verbeteren van de kwaliteit van de gezondheidszorg, in ons symposium zullen we de toegankelijkheid van en door medische technologie bespreken. Onze sprekers zullen delen van hun lopende onderzoek belichten om nieuwe ontwikkelingen op dit gebied te onthullen.

Presentatie 1

Mobiliteit door middel van technologie door dr. Jasper Gerbens, MD , fellow orthopedisch chirurg

Presentatie 2

eHealth bij mensen met een lagere sociaal-economische status door Isra Al-Dhahir, PhD kandidaat

Plenaire casus

Technologische innovatie in de zorg en de impact op medisch personeel door dr. Rosa van den Berg, MD, Innovatiemanager bij Medical Delta

Voorzitter: prof.dr. Frank-Willem Jansen, hoogleraar Gynaecologie en Minimaal invasieve chirurgische technieken en technologie aan het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) en de TU Delft en voorzitter van Medical Delta.