ICT

Zo voer je wijzigingen door op je profielpagina

13 februari 2023

Als medewerker van de universiteit heb je een eigen profielpagina op de website. Je vindt deze door in de zoekbalk bovenaan de site te zoeken op voor- en/of achternaam. Wil je graag iets veranderen aan je pagina? Dat kun je vaak gemakkelijk zelf doen!

Zelf aanpassen: naam, nevenactiviteiten, publicaties

Je voornaam laten tonen in plaats van je voorletters, nevenactiviteiten vermelden en wetenschappelijke publicaties toevoegen aan je profiel: deze wijzigingen kun je in een paar stappen direct zelf doorvoeren. Hoe je dat doet, lees je hier.

Andere gegevens

Misschien wil je de profielfoto vervangen, is je functietitel veranderd, ben je op een andere afdeling gaan werken, of zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast. Afhankelijk van waar het precies om gaat, kun je bijvoorbeeld terecht op het Serviceplein of bij de webredacteur van jouw faculteit of eenheid. Op de medewerkerspagina staat uitgelegd waar of bij wie je met je verzoek terechtkunt.