Self Service
Met SAP Self Service kunt u een deel van uw personeelszaken zelf regelen. U kunt er onder andere uw verlof mee registreren en aanvragen, reizen en onkosten declareren, uw keuzes uit het keuzemodelarbeidsvoorwaarden aangeven, maar ook uw salarisspecificatie inzien.
U kunt de volgende zaken beheren met Self Service:
- Eigen gegevens
- Nevenwerkzaamheden
- Verlof
- Tijdschrijven
- Reizen en onkosten
- Keuzemodel
- Salarisspecificatie en Jaaropgave
- HRM en ICLON opleidingen
- R&O-gesprek
- Digitale facturen
U kunt vanaf iedere universitaire werkplek inloggen op Self Service met uw ULCN-account. Gebruik hiervoor Internet Explorer. Anders browsers, zoals Chrome of Firefox, kunnen sommige modules binnen Self Service niet goed weergeven.
Wilt u inloggen vanuit een werkplek buiten de universiteit of een Mac of Linux werkplek? Log dan eerst in op de Remote Werkplek. Nadat u bent ingelogd klikt u op de map "Self Service SAP" om toegang te krijgen tot het systeem.