Verlengde termijn kandidaatstelling personeelsgeleding faculteitsraad

23 maart 2023

Voor de Faculteitsraad hebben zich helaas slechts zes kandidaten aangemeld. Er zijn dus nog drie zetels vacant. Besloten is de termijn voor kandidaatstelling te verlengen tot en met donderdag 23 maart 16.00 uur. Je kan je kandidaat stellen voor de faculteitsraad Geesteswetenschappen via het formulier op deze pagina.

De faculteitsraad is - na de universiteitsraad - het op één na hoogste medezeggenschapsorgaan binnen de universiteit. De faculteitsraad (FR) heeft instemmings- en adviesrecht over verschillende zaken die de faculteit aangaan. De raad fungeert daarmee als de vertegenwoordiger van studenten en personeel, en als klankbord voor het faculteitsbestuur. Meer informatie over wat de Faculteitsraad doet en het antwoord op veelgestelde vragen vind je hier.