Maak je werkplek ARBO-proof met deze drie video's

11 mei 2023

HR thema maand mei

Een goede werkplek is essentieel. Je zit hier waarschijnlijk meer dan waar dan ook, dus het is van groot belang dat je opstelling prettig en veilig is. Om deze reden is Ergonomie en Arbo een HR themamaand. Gun het jezelf deze maand (en daarna uiteraard) wat extra aandacht te besteden aan je werkplek.

Onderstaande filmpjes (zowel in het Engels als Nederlands) kunnen hierbij helpen:

Ook belangrijk: pauzes, afwisseling en beweging!

Uiteraard gaan filmpjes nooit precies over jouw meubilair, maar ze geven je wel belangrijke richtlijnen. Gun het jezelf om hier even tijd aan te besteden.

En: help elkaar aan een (micro)break!

Ter herinnering: HR organiseert 2 rondes werkplekbezoeken van onze Arbo-milieucoördinator Yvonne Snelder - Universiteit Leiden. De eerste is 9 mei geweest, maar de tweede is komende maandag 15 mei in de middag. Contact m.a.k.van.der.geest@law.leidenuniv.nl om te zien of er nog een plekje voor je is!