Onboardingmodule 'Welkom bij Faculteit der Rechtsgeleerdheid'

27 september 2023

Omdat praktische zaken bij de start van je nieuwe baan van groot belang zijn, is deze zomer gewerkt aan een specifieke onboardingsmodule voor onze faculteit. Hier vindt de nieuwe medewerker alle relevante informatie gebundeld op één plek.

Naast de uitgebreide omschrijving van alle zaken die belangrijk voor een nieuwe medewerker zijn, kun je in een filmpje ook alvast een kijkje nemen op de faculteit en met wat collega’s kennis maken. Herken jij iemand in deze video?

Film Dit is Faculteit der Rechtsgeleerdheid (3 min.)

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Hoe te ontvangen?
Nieuwe medewerkers ontvangen deze module vanaf nu in de e-mail die automatisch gegenereerd wordt bij het aanmaken van het ULCN -account. Wil je als nieuwe medewerker meer weten over een bepaald onderwerp, dan verwijst de module naar het onderdeel op de medewerkerswebsite voor meer informatie. De module is ook in het Engels beschikbaar.

De facultaire onboardingsmodule is verbonden aan de online universitaire onboardingsmodule. Zo bewaken we eenduidigheid in stijl en sluiten we qua inhoud aan op de universiteit. Daarnaast is de informatie zeer eenvoudig te updaten.

Bekijk hier de onboardingmodule 'Welkom bij de Faculteit der Rechtsgeleerdheid'

Bekijk hier de onboardingmodule van de Universiteit Leiden