Tips voor je persoonlijke ontwikkeling

1 november 2023

In de afgelopen weken hebben we aandacht besteed aan fysieke gezondheid, mentale fitheid en sociale veiligheid. Allemaal factoren die bijdragen aan algehele gezondheid en duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Wat daar ook aan bijdraagt zijn de mogelijkheden binnen de universiteit op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.

Wil je nóg krachtiger en effectiever functioneren, ongezonde stress voorkomen of je werk-privébalans herstellen? Wil je meer werkplezier voor jezelf te creëren of je oriënteren op de volgende stap in je loopbaan?

Coaching-en loopbaancoaching
Neem dan eens een kijkje op onze overzichtspagina Coaching en loopbaancoachinghier vind je informatie over individuele coaching (o.a. persoonlijke effectiviteit, stress-preventie/vitaliteit) en loopbaancoaching. In een kosteloos kennismakingsgesprek worden jouw vragen, je doelen en eventueel een plan van aanpak besproken.

Goed om te weten; voor promovendi en postdocs is er zelfs de gelegenheid om geheel kosteloos gebruik te maken van loopbaancoaching. Dit betreft een combinatie van individuele gesprekken en (online) trainingen.

Career Platform
Wil je liever eerst zelfstandig aan de slag? Bezoek dan het Career Platform
van Learning & Development. Hier heb je toegang tot diverse vragenlijsten en tests om je zelfkennis te vergroten. Bijvoorbeeld waar je talenten en drijfveren liggen, welke competenties en valkuilen je hebt en wat je belangrijk vindt in het leven en je carrière. Daarnaast vind je hier ook informatie en tips voor de oriëntatie op je carrière, hoe ziet jouw ideale organisatie, functie of werkdag eruit? Door middel van het invullen van bijvoorbeeld een persoons- en arbeidsmarktprofiel krijg je hier meer inzicht in.