Inschrijvingen geopend: Una Europa One Health Summer School voor promovendi

5 maart 2024

De inschrijvingen voor de derde Una Europa One Health Summer School zijn nu geopend. One Health werkt mee aan het behalen van de Sustainable Development Goals (SDG's) en onderzoekt hoe de gezondheid van mensen, dieren, andere organismen en het milieu onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Nauwere samenwerking tussen sectoren en disciplines – waaronder biowetenschappen, volksgezondheid en sociale wetenschappen – is van belang om hedendaagse gezondheidsuitdagingen het hoofd te bieden. De Una Europa One Health Summer School brengt promovendi vanuit de hele Una Europa Alliance samen om interdisciplinaire kwesties te onderzoeken en aan oplossingen te werken.

Inschrijven

Deze Summer School voor promovendi van Una Europa universiteiten vindt plaats van 24-28 juni en wordt georganiseerd door de universiteit van Helsinki. Er zijn geen inschrijvingskosten. Ook de (gedeelde) accommodatie en catering zijn gratis.

Je kunt je inschrijven tot 24 maart 2024. Er worden maximaal drie promovendi van de Universiteit Leiden geselecteerd om deel te nemen. Je krijgt uiterlijk 14 april te horen of je bent toegelaten.

Over Universiteit Leiden en Una Europa

Universiteit Leiden neemt samen met tien toonaangevende Europese onderzoeksuniversiteiten deel aan Una Europa. Samen werken zij aan internationale kansen voor samenwerking en ontwikkeling voor studenten en medewerkers. Lees meer op de website van Una Europa en meld je aan voor de nieuwsbrief.