Kom tot rust met de Mindfulnest meditatie-app

14 mei 2024

Heb jij behoefte aan wat meer innerlijke rust? Als medewerker van de Universiteit Leiden kun je nu gratis gebruikmaken van de Mindfulnest app. Deze meditatie- en ontspanningstool is oorspronkelijk bedoeld voor studenten, maar biedt jou als medewerker ook allerlei oefeningen die je helpen bij het vinden van meer kalmte en concentratie. Je kunt kiezen uit verschillende geleide meditaties, maar ook luisteren naar kalmerende achtergrondgeluiden of rustgevende muziek. Onderzoek toont aan dat mindfulness stress vermindert en goed is voor de mentale gezondheid, dus probeer de app vooral eens uit!

Downloaden kan zowel in de Apple store als de Play store en inloggen gaat eenvoudig met je ULCN-account. Kies bij het aanmelden voor de optie ‘staffmember’.