Alumni-activiteit | Lunchwebinar

vrijdag 7 juli 2023
Välkommen Leiden alumner!

Een eerste kennismaking met Zweeds

Of je nu een passie hebt voor talen, geïnteresseerd bent in Scandinavië of gewoon nieuwsgierig bent naar het Zweeds, dit korte lunchwebinar op 7 juli biedt de perfecte gelegenheid om meer te weten te komen over deze taal. Is Zweeds gemakkelijk of moeilijk te leren? Tijdens deze sessie gaan we in op de complexiteit van het Zweeds en ontdekken we de bijzonderheden en eigenaardigheden van het Zweeds en zijn sprekers, de Zweden. Leer meer over de unieke cultuur en gewoontes die het Zweeds zo speciaal maken.

En dat is nog niet alles! We sluiten de sessie af met een mini-cursus Zweeds speciaal ontworpen voor beginners. Leer enkele basisuitdrukkingen, handige woorden en maak kennis met de klanken van het Zweeds. Voor je het weet, kun je jezelf verstaanbaar maken in deze prachtige taal!

Het webinar zal worden gepresenteerd door Mette Léons. Schrijf je vandaag nog in via de onderstaande link en mis deze kans niet om je horizon te verbreden en je taalvaardigheden uit te breiden. Ook niet-alumni van Universiteit Leiden zijn welkom.

Registratie

Registratie voor dit gratis webinar kan via deze link. U ontvangt een paar dagen voorafgaand aan het webinar van ons de link via de mail toegestuurd. Introducés zijn welkom.

Dit webinar is tot stand gekomen door de samenwerking van het Academisch Talen Centrum en het Alumnibureau van de Universiteit Leiden.

Mr. Mette Méons

Over Mette Léons

Mette Leons is werkzaam als programmamanager bij de Leidse rechtenfaculteit. Daarnaast doceert zij sinds 2016 met veel plezier cursussen Zweeds niveau 1 t/m 7 bij het Academisch Talen Centrum van de Universiteit Leiden.

Link naar het webinar

Hierbj de link naar het webinar in Teams:

Link naar het webinar: Click here to join the meeting
Meeting ID: 355 470 657 667
Passcode: hDpXi9