Leidsch Dagblad bezoekt verkoopmoment Leiden Law Hoodie

Sinds deze maand vindt elke woensdag in de Global Lounge weer hoodie sale plaats, oftewel de verkoop van de originele Leiden Law School-hoodie. Het Leidsch Dagblad besteedt aandacht aan de wekelijkse verkoop van deze unieke hoodie.

Elke woensdag is er hoodie sale in de Global Lounge

De Leidse krant bracht onlangs een bezoek aan een verkoopmoment in het Kamerlingh Onnes Gebouw. 'Ik heb een obsessie voor truien en het is een leuk aandenken aan mijn studietijd', zegt een student, die net een hoodie heeft gekocht, tegen de krant. 'Want wat is er leuker dan merchandise van mijn eigen studie?'

Daar sluiten wij ons geheel bij aan! Dus heb jij nog geen Leiden Law Hoodie? Kom dan op woensdag tussen 11.00 en 13.00 uur naar de Global Lounge en haal het mooiste aandenken aan je studie in huis!