Hulp, ondersteuning en klachten
Heeft u hulp nodig bij het regelen van personeelszaken? Of wilt u een klacht indienen? Hieronder vindt u meer informatie en contactgegevens.
Self Service
U kunt als medewerker van de universiteit veel zaken zelf regelen via SAP Self Service. Als u iets niet kunt regelen via Self Service of als u andere vragen heeft, kunt u in de meeste gevallen terecht bij het PSSC Servicepunt. Bijvoorbeeld als u een werkgeversverklaring nodig heeft.
Contact opnemen
Neem contact op:
- met het PSSC Servicepunt
- met een contactpersoon Basiskwalificatie Onderwijs (BKO)
- met een loopbaanadviseur
Klachten en vertrouwenspersonen
De universiteit streeft ernaar dat iedereen zich prettig voelt in zijn functie en werkomgeving. Als dat niet het geval is, kunt u terecht bij onze vertrouwenspersonen.
Bijvoorbeeld als u te maken krijgt met ongewenst gedrag. Of als u problemen hebt op de werkvloer. Maar ook als u vermoed dat iemand de wetenschappelijke integriteit schendt, of als u (bestuurlijke) misstanden wilt melden.
Als u het niet eens bent met een besluit kunt u een klacht indienen of bezwaar maken.