Universiteit Leiden

nl en

Hulp en ondersteuning

Heeft u een vraag over uw ICT werkplek? Of heeft u hulp nodig met bij het inzetten van ICT middelen in het onderwijs? Hieronder vindt u meer informatie.

Helpdesks en contactpersonen

Het ICT Shared Service Centre (ISSC) is de ICT expertisecentrum van de universiteit. Daarnaast heeft elke faculteit en ondersteunende eenheid ook een eigen ICT-afdeling of contactpersoon.

Contactinformatie per onderwerp

 

Helpdesk ISSC Vragen over of problemen met uw universitaire werkplek
ICT-contactpersonen Aanvragen van ICT-faciliteiten voor onderzoek, onderwijs en bedrijfsvoering
ICTO-coördinatoren Advies en ondersteuning bij het inzetten van ICT in het onderwijs
Informatiemanagers Vragen over het ICT-beleid
Telefoniecoördinatoren Vragen over uw telefoon/telefoonnummer
Contactpersonen uSis Aanvragen van een uSis-profiel of uSis-account
Gms-contactpersonen Aanvragen van een gastaccount
e-Studiegids redacteuren Vragen over of bijwerken van de e-Studiegids

 

Onderhoud en storingen

Het ISSC voert regelmatig onderhoud uit op uw ICT werkplek. Wilt u een storing melden, dan neemt u contact op met de ISSC Helpdesk (tel. 8888). In de ISSC weblog kunt u nagaan of de storing al is gemeld en/of de storing is opgelost. 

Handleidingen

Wilt u zelf software installeren op uw werkplek? Of wilt u weten hoe u uw werkmail kunt inzien via uw smartphone? Voor verschillende ICT producten zijn er handleidingen beschikbaar. 

Aanvraagformulieren

Bent u uw wachtwoord vergeten en wilt u een nieuw wachtwoord aanvragen? Of wilt u een nieuwe werkgroep aanvragen? Via online formulieren kunt u verschillende ICT diensten en/of producten aanvragen. 

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie