Universiteit Leiden

nl en

Hulp en ondersteuning

Heeft u een vraag over uw ICT werkplek? Of heeft u hulp nodig met bij het inzetten van ICT middelen in het onderwijs? Hieronder vindt u meer informatie.

Helpdesks en contactpersonen

Het ICT Shared Service Centre (ISSC) is de ICT expertisecentrum van de universiteit. Daarnaast heeft elke faculteit en ondersteunende eenheid ook een eigen ICT-afdeling of contactpersoon.

Contactinformatie per onderwerp

Helpdesk ISSC Vragen over of problemen met uw universitaire werkplek
ICT-contactpersonen Aanvragen van ICT-faciliteiten voor onderzoek, onderwijs en bedrijfsvoering
ICTO-coördinatoren Advies en ondersteuning bij het inzetten van ICT in het onderwijs
Privacy officers Vragen en klachten over privacy (algemeen)
Privacyloket Vragen en klachten over privacy aan functionaris gegevensbescherming of jurist
Informatiemanagers Vragen over het ICT-beleid 
Telefoniecoördinatoren Vragen over uw telefoon/telefoonnummer
Contactpersonen uSis Aanvragen van een uSis-profiel of uSis-account
Gms-contactpersonen Aanvragen van een gastaccount
e-Studiegids redacteuren Vragen over of bijwerken van de e-Studiegids

Onderhoud en storingen

Het ISSC voert regelmatig onderhoud uit op uw ICT werkplek. Wilt u een storing melden, dan neemt u contact op met de ISSC Helpdesk (tel. 8888). In de ISSC weblog kunt u nagaan of de storing al is gemeld en/of de storing is opgelost. 

Handleidingen

Wilt u zelf software installeren op uw werkplek? Of wilt u weten hoe u uw werkmail kunt inzien via uw smartphone? Voor verschillende ICT producten zijn er handleidingen beschikbaar. 

Aanvraagformulieren

Bent u uw wachtwoord vergeten en wilt u een nieuw wachtwoord aanvragen? Of wilt u een nieuwe werkgroep aanvragen? Via online formulieren kunt u verschillende ICT diensten en/of producten aanvragen. 

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie