Gertjan Boshuizen en Karin van den Elzen nieuwe directeuren

11 april 2023

Met ingang van 1 juni 2023 start Gertjan Boshuizen, momenteel Directeur Financiën, als nieuwe Directeur Bedrijfsvoering voor de Faculteit Rechtsgeleerdheid. Karin van den Elzen, momenteel Hoofd Financiën en Projecten bij de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen, neemt het stokje van hem over en start per 1 juni 2023 als nieuwe Directeur Financiën voor de universiteit. Martijn Ridderbos, vice-voorzitter van het College van Bestuur, is blij met deze twee interne benoemingen.

Gertjan Boshuizen beschikt over jarenlange ervaring met de financiën van de universiteit en kan deze nu inzetten voor de Faculteit Rechtsgeleerdheid en daarmee de verbinding maken tussen universitaire en facultaire financiën en vice versa.

Karin van den Elzen neemt naast haar uitgebreide financiële kennis ook haar ervaring bij diverse onderwijsinstellingen en ervaring vanuit de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen mee en kan in haar nieuwe functie een goede brug slaan tussen de universiteitsbrede financiën en de verschillende faculteiten van de universiteit.