HR

Reminder: Schrijf je nu in voor activiteiten tijdens de Week van de Vitaliteit (25 t/m 29 september)

19 september 2023

Wil je tot rust komen met yin yoga, je heupen losgooien bij Zumba, of je conditie verbeteren met boksen? Zou je wel meer willen weten over gezond eten of je slaappatroon? Tijdens de Week van de Vitaliteit kun je je gratis inschrijven voor verschillende workshops goed voor lichaam en geest.

Er is nog plek bij de volgende workshops en inspiratiesessies:

• Workshop Slaap Lekker
  • Inspiratiesessie Ben ik in Balans?
  • Workshop Bewegen goed voor lichaam en geest
  • Inspiratiesessie Gezonde voeding geeft energie

Veel collega’s zijn de afgelopen weken met vakantie geweest en zijn inmiddels weer aan de slag. Je bent waarschijnlijk lekker uitgerust en met hernieuwde energie thuisgekomen. Maar heb je dat gevoel - eenmaal weer op werk - wel kunnen vasthouden?

Het geheim van een ontspannen terugkeer is om dagelijks tijd voor herstel in te bouwen. Daarnaast is het zaak om tijd te blijven maken voor ontspanning en te werken aan je vitaliteit en fitheid. Bovendien geven de uitkomsten van de laatste Personeelsmonitor ook aan dat we meer tegenwicht moeten bieden aan de eisen die het werk en het drukke leven aan ons stellen. Daarbij wil de Universiteit Leiden je helpen!

Programma en aanmelding

In samenwerking met My Daily Lifestyle en het Universitair Sportcentrum (USC) worden tijdens de Week van de Vitaliteit verschillende workshops verzorgd. Met de Week van de Vitaliteit haken we aan bij de Nationale Vitaliteitsweek.

Bekijk het programma en schrijf je in!

Vitaliteitsnajaar met veel Vitamine Veerkracht

Dit najaar dopen we om tot vitaliteitsnajaar en zorgen we voor een boost met veel Vitamine Veerkracht. Door te sporten en te ontspannen werk je aan je eigen veerkracht. We organiseren daarvoor verschillende activiteiten tijdens de:

• Nationale Vitaliteitsweek van 25 t/m 29 september
  • Healthy University Week van 23 t/m 27 oktober