Een lente vol nieuwe ideeën voor jouw onderwijs!

21 maart 2024

Deze lente staan er leuke lunchbytes op de planning. Laat je inspireren door collega-docenten en doe nieuwe ideeën op voor jouw onderwijs. Er is nog plek dus meld je snel aan.

• Podcasts in het onderwijs - Do 11 april 12-13u (incl gratis lunch)
    • Henk Kern en Thomas Vorisek vertellen over de workshop Podcasting, waarmee studenten de tools krijgen om hun eigen podcast te maken. > Inschrijven.
  • Actief lesgeven in een ALC  - Ma 15 april 15u-16u
    • Leer hoe je activerende werkvormen inzet en studenten kunt laten samenwerken met behulp van flexibel meubilair en whiteboards. > Inschrijven
  • Onderwijs op de kaart - Do 16 mei 12-13u (incl gratis lunch)
    • Ontdek hoe je studenten kunt laten werken met online kaartsystemen zoals Google Maps, Google Earth en ArcGis StoryMaps om een kwestie of gebeurtenis visueel inzichtelijk te maken.  > Inschrijven.
  • Onderwijs in grote groepen - Ma 27 mei 12-13u (incl gratis lunch)
    • Het geven van onderwijs aan grote groepen komt met zijn eigen dynamiek en uitdagingen.  In deze lunchyte krijg je handvatten voor het effectief organiseren van colleges voor volle zalen. > Inschrijven