Sluit je aan als jonge gedragswetenschapper bij een netwerk van 1400 professionals

Je bent nog midden in je promotietraject. Als jonge ambitieuze onderzoeker wil je graag je onderzoeksresultaten delen met anderen, met mensen die er direct iets aan hebben. Die vind je in het Behavioural Insights Network Nederland (BIN NL), een community om wetenschap en praktijk dichter bij elkaar te brengen.

Sara Wortelboer: 'Een win-win situatie'

Psycholoog Sara Wortelboer is vrijwillig ambassadeur en nodigt je uit: ‘Sluit je aan bij een mooi netwerk van meer dan 1400 professionals die onderzoek willen toepassen binnen hun werk. Er is altijd behoefte aan interessante uitkomsten van recent en maatschappelijke relevant onderzoek. De verdiepende kennis van gedragsonderzoekers is erg welkom binnen de community. Een win-win situatie, zou ik zeggen.'

Sluit je aan bij Behavioural Insights Network Nederland

Registreren als community-member BIN NL

Gedragsvraagstukken

Dit initiatief van het Rijk is bedoeld als een netwerk binnen de rijksoverheid en de private sector voor mensen met interesse in gedragsvraagstukken op het gebied van gezondheid, duurzaamheid, veiligheid, geldzaken, etc.. Mensen hebben hier in hun werk mee te maken en wisselen kennis, ervaringen en dilemma's uit. Het forum is de plek om praktijkcasussen en onderzoeksresultaten te delen en te becommentariëren, net als opvallende nieuwsberichten en interessante artikelen. Daarnaast is er een kennisbank en de jaarlijkse Dag van het Gedrag.

Bannerfoto: Dag van het Gedrag 2020 BIN NL