Call for papers special Issue: Multi-level leiderschap voor collectieve meerwaarde

Het Leiden Leadership Centre (Universiteit Leiden), het Centre for Leadership Ethics and Organisation (Queen's University Belfast) en de Journal of Change Management organiseren gezamenlijk een symposium en een speciale uitgave over 'multi-level' leiderschap voor collectieve meerwaarde.

De complexiteit van huidige lokale en globale uitdagingen vragen om een herziening van ons perspectief op de rol leiderschap in alle lagen van de samenleving, de overheid, het bedrijfsleven en nationale en internationale netwerken (Chambers et al., 2010; Ghoshal, 2005; Wilson & McCalman, 2017; Clegg et al., 2021; Crevani et al 2021).

Het evenement zal plaatsvinden van 11-12 mei in Belfast bij de Queen's Management School. Lees hier meer over dit evenement en over de indiening van abstracts en papers.