Verslag van de CADS PhD Antropologie Conferentie 2021

Na een lange periode van isolatie tijdens de pandemie, grepen de promovendi van het Instituut voor Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie de kans om een persoonlijk evenement op locatie te organiseren: de CADS PhD Conferentie 2021. Na een lange periode van isolatie tijdens de pandemie, grepen de promovendi van het Instituut voor Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie de kans om een persoonlijk evenement op locatie te organiseren: de CADS PhD Conferentie voor 2021. Met als thema "Young Scholars at the Intersection of Uncertainty, Possibility and Responsibility", was de conferentie gewijd aan het bouwen van verbindingen tussen antropologie promovendi aan de Universiteit Leiden en andere delen van de wereld. De conferentie begon met een keynote speech van CADS alumna Dr. Coco Kanters, en werd gevolgd door vier parallelle sessies. Sessie 1A en 1B concentreerden zich op het thematiseren van onzekerheid, terwijl sessie 2A en 2B kwesties in benaderingen, methoden, en veldwerk behandelden. Deze recap is geschreven door de organisatie van Young Scholars.

Lees het volledige verslag van de conferentie in het Engelstalige artikel Recap of the 2021 Anthropoplogy CADS PhD Conference.