Pim Overgaauw aangesteld als IM van het Mathematisch Instituut

Pim Overgaauw is 1 september aangesteld als instituutsmanager bij het Mathematisch Instituut. Nieuw is deze functie niet voor hem, Overgaauw was sinds maart 2022 ad interim instituutsmanager. Overgaauw werkt de komende tijd drie dagen per week voor het MI, maar de verwachting is dat dit in het najaar uitgebreid kan worden tot een voltijdsaanstelling.

Pim Overgaauw studeerde Astronomie aan de Universiteit Leiden. Daarna heeft hij veel verschillende functies aan onze universiteit vervuld onder andere op het gebied van onderwijs, informatiebeveiliging en projectmanagement.

‘Pim kent de faculteit door en door’

Het faculteitsbestuur is heel blij met de nieuwe instituutsmanager. Directeur bedrijfsvoering Suzanne van der Pluijm: ‘Pim is een aanwinst voor het MI en de faculteit. Met zijn brede achtergrond en kennis van de universiteit is Pim een mooie aanvulling op de al aanwezige kennis. Daarnaast is hij ook een fijne collega. Ik kijk uit naar onze samenwerking.’