Alumni-activiteit

Middag voor oud-Sterrewachters

zaterdag 13 januari 2024
Rijksmuseum Boerhaave (Lange Sint Agnietenstraat 10, Leiden)

Het bestuur van de Vereniging van Oud-Sterrewachters (VO-S) nodigt iedereen die gestudeerd, gepromoveerd en/of gewerkt heeft bij Sterrewacht Leiden uit om deel te nemen aan deze bijeenkomst. Alle VO-S leden krijgen de uitnodiging per e-mail.

Het programma vindt plaats in en om museum Boerhaave. We beginnen om 14:00 met een rondleiding met astronomische hoogtepunten.  Dit wordt gevolgd door een lezing over de laatste ontwikkelingen op het gebied van planeetvorming en astrochemie door dr Nienke van der Marel, assistant professor aan de Sterrewacht. Vervolgens houden we onze Algemene Ledenvergadering (kort en krachtig zoals jullie gewend zijn) en we sluiten het programma rond 17:00 af met een borrel.

Niet-VO-S leden ook welkom!
Geen VO-S-lid maar wel (oud-)sterrewachter en wil je graag bij deze bijeenkomst zijn? Je bent van harte welkom!
Neem contact op met het VO-S-bestuur via VO-S@strw.leidenuniv.nl