Workshop: Method Café

2511 VA Den Haag
Zaal
Living Lab

Ervaar vier verschillende onderzoeksmethodes, uitgelegd door experts uit het veld

Ben jij momenteel je scriptie of een ander onderzoek aan het schrijven? Sluit aan in de Living Lab, om in kleine groepen verschillende onderzoeksmethodes te ontdekken.

Het doel van de workshop is het stimuleren van studenten om andere onderzoeksmethodes dan enquêtes en semigestructureerde interviews te gebruiken voor hun scriptie.

Welke methode werkt het beste voor jouw doelgroep? Je gaat in gesprek met verschillende experts die hun ervaringen delen. Onderzoekmethodieken zoals photo-voice, art-based workshops, focusgroepen en mapping komen aan bod.

De workshop: Method Café, maakt onderdeel uit van de Scriptiewerkplaats Den Haag Zuidwest, een initiatief van Leiden-Delft-Erasmus.

Meld je nu aan voor de workshop

Klik hier!

Klik hier voor de Scriptiewerkplaats Website