Onderzoek

Wetenschappers: deel je mening over het internationale reisbeleid van de universiteit

27 juni 2023

Reis jij als wetenschapper wel eens voor je werk naar het buitenland, bijvoorbeeld voor een conferentie, onderzoeksproject of summer school? Dan zijn we benieuwd naar jouw mening over het internationale reisbeleid van de universiteit. Het doel van dit onderzoek is om de bereidheid in kaart te brengen van Leidse wetenschappers om duurzamer internationaal te reizen. Je kunt jouw feedback delen door onderstaande enquête in te vullen. Dat duurt ongeveer tien minuten en kan tot en met vrijdag 7 juli. De enquête is in het Engels.

Ga naar de enquête.

Dit onderzoek is een initiatief van het programmateam Duurzaamheid en wordt uitgevoerd door het Kenniscentrum Psychologie & Economisch Gedrag.