Kom sporten tegen een gereduceerd tarief bij het USC Leiden

20 november 2023

Wist je al dat je als medewerker van de Universiteit Leiden toegang hebt tot alle faciliteiten van het Universitair Sportcentrum tegen een gereduceerd tarief? Daarnaast kun je via het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden de lidmaatschapskosten voor een jaarabonnement bij het USC compenseren met je brutosalaris, eindejaarsuitkering of vakantiegeld. Dit kan je een fiscaal voordeel opleveren van zo'n €120,- afhankelijk van jouw brutosalaris.

Volg een gratis proefles voor medewerkers

Benieuwd wat het USC jou te bieden heeft? Doe dan eens een keer mee met de circuittraining voor medewerkers op de woensdagochtend! Een leuke manier om je werkdag energiek te beginnen en om collega’s van andere afdelingen te ontmoeten. Probeer de training een keer gratis uit door een inspiratiepas aan te vragen op de USC-website. Bekijk deze pagina voor meer informatie.