Koop een jaarabonnement bij het Universitair Sportcentrum en ontvang twee maanden gratis

4 januari 2024

Studenten en medewerkers opgelet: begin het jaar fit en energiek door een jaarabonnement bij het Universitair Sportcentrum (USC) aan te schaffen en ontvang twee maanden cadeau.

In het kader van goede voornemens biedt het USC in januari deze kortingsactie aan. Hiermee sport je als student veertien maanden voor €211,45 (dat is €15,10 per maand). Als medewerker sport je veertien maanden voor €334,75. (Deze bedragen zijn exclusief de eenmalige inschrijfkosten van €15,35.) De actie loopt van 1 januari tot 31 januari 2024.

Wil je graag fit worden, actief blijven of iets nieuws proberen? Met een lidmaatschap heb je toegang tot meer dan 55 sporten op drie verschillende locaties in zowel Leiden als Den Haag. Daarnaast kan je op gereserveerde tijden zwemmen bij zes zwembaden. Meer weten? Ga naar de website van het USC.