Organisatie, HR

Staan jouw nevenwerkzaamheden op je profielpagina?

17 januari 2024

Alle medewerkers van de Universiteit Leiden hebben een eigen profielpagina op de website. Hier staat op waar je werkt, je contactgegevens, een foto, eventuele publicaties én je relevante nevenwerkzaamheden. Deze pagina is óók zichtbaar voor externen.

Het is  - ook vanuit het oogpunt van integriteit- van belang dat je profielpagina up-to-date is. Hier ben je zelf verantwoordelijk voor.

Nevenwerkzaamheden

Het is verplicht dat jijzelf je nevenwerkzaamheden opgeeft via het serviceplein. Bekijk op deze pagina hoe dit doet. Daarna gaat het ter goedkeuring naar je leidinggevende. Het is van belang gezamenlijk te kunnen beoordelen of die nevenwerkzaamheden impact kunnen hebben op je arbeidsomvang of een financieel aspect in zich hebben waarover afspraken dienen te worden gemaakt. (zie ook Nevenwerk - Universiteit Leiden en  Procedure nevenwerkzaamheden Universiteit Leiden ). Ook als je een parttime aanstelling bij de universiteit vervult moet je de andere functie opgeven bij de nevenwerkzaamheden.

Wijzigingen profielpagina doorgeven

Wil je als medewerker van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid wijzigingen doorgeven aan je bestaande profielpagina (als nieuwe medewerker of bij mutaties)? Gebruik dan dit formulier.