Onderwijs, Onderzoek

Meld je aan voor het Academia in Motion Festival

12 september 2023

Wil jij dat de Universiteit Leiden een open werkplek is die erkenning en waardering heeft voor alle soorten bijdragen van medewerkers? En vind je het belangrijk dat de universiteit meer kennis ontwikkelt en deelt in verbinding met de samenleving?

Meld je dan nu aan voor het Academia in Motion Festival op 2 november en help deze visie waar te maken!

Op het Festival kun je deelnemen aan levendige discussies, interactieve workshops bijwonen en experts ontmoeten die al bezig zijn met het bevorderen van de thema's Open Science, Recogition & Rewards en Leadership binnen onze gemeenschap.

Programma en aanmelden

Bekijk het agenda-item voor meer informatie over het programma en een toelichting per workshop. De voertaal van het Festival is Engels. Meld je vóór maandag 23 oktober aan voor de workshop(s) die je graag wilt bijwonen.