Denk mee over het reisbeleid van de universiteit en vul de enquête in

29 januari 2024

Zou jij vaker voor de trein kiezen in plaats van het vliegtuig als je standaard 1e klas zit? Het Kenniscentrum Psychologie en Economisch Gedrag (KCPEG) doet samen met de afdeling Duurzaamheid van de Universiteit Leiden vervolgonderzoek naar het internationaal reisgedrag van wetenschappelijk personeel. Dit onderzoek kijkt naar verschillende beleidsmaatregelen en het effect op het stimuleren van treinreizen van wetenschappelijke staf naar internationale bestemmingen voor werk.

Ben je wetenschappelijk medewerker? Help mee om het reisbeleid vorm te geven en vul de enquête in. Dit duurt ongeveer 15 minuten. De enquête kan ingevuld worden tot 11 februari.

Ga naar enquête

Over het Kenniscentrum Psychologie en Economisch Gedrag

Het KCPEG is onderdeel van de Faculteit Sociale Wetenschappen (sectie Sociale, Economische en Organisatiepsychologie) en zet wetenschappelijke kennis over gedrag in om vraagstukken in de praktijk op te lossen. Naast overheden en maatschappelijke organisaties doet zij dit ook voor de Universiteit Leiden. Meer weten? Neem contact op met Hannah de Boer of bekijk de website van het KCPEG.