Communicatie & Marketing
Op deze pagina vind je een centraal overzicht van alle regels, richtlijnen en middelen op het gebied van marketing en communicatie binnen de Universiteit Leiden. Of je nu op zoek bent naar praktische tools, strategisch advies of ondersteuning bij werving: via de onderliggende pagina's navigeer je direct naar de juiste informatie.
Richtlijnen en ondersteuning
Op deze pagina vind je richtlijnen en hulpmiddelen voor het toepassen van de huisstijl, het schrijven van teksten en het gebruik van beeldmateriaal, evenals informatie over het beheren van websites en social media. Daarnaast lees je hoe je evenementen organiseert en vind je handige tools en trainingen, zoals handleidingen voor Maileon en het cursusaanbod van de C&M Academie.
Communicatie
Wil je meer weten over de communicatiestrategie van Universiteit Leiden of zoek je de juiste middelen voor jouw interne en externe communicatie? Je vindt hier informatie over persvoorlichting en ontdekt mogelijkheden voor wetenschapscommunicatie om jouw onderzoek onder de aandacht te brengen.
Alumnirelaties en fondsenwerving
Alumni en donateurs spelen een belangrijke rol bij de ambities en de toekomst van ons onderwijs en onderzoek. Zoek je manieren om in contact te blijven met alumni of wil je meer weten over fondsenwerving? Je vindt hier informatie over alumnirelaties en -services, toegang tot de alumnidatabase en richtlijnen voor het werven van fondsen.
Studentenwerving
Wil je bijdragen aan de instroom van nieuwe studenten? Hier vind je alles over de werving van bachelor-, master- en internationale studenten. Ontdek hoe de universiteit aankomende studenten bereikt, welke voorlichtingsevenementen er worden georganiseerd en lees meer over de specifieke aanpak per doelgroep om de juiste student op de juiste plek te krijgen.