Universiteit Leiden

nl en

Mobiele telefonie

Heeft u voor uw werk een mobiele telefoon of een mobiel abonnement nodig? Hou er rekening mee dat u uw toestel en abonnement via verschillende formulieren moet aanvragen.

Aanvragen

U kunt uw toestel en abonnement aanvragen via uw telefoniecoördinator. Er bestaan aparte aanvraagformulieren voor een toestel en voor een abonnement.

Storingen

De universiteit heeft een overeenkomst met T-Mobile voor het leveren van mobiele abonnementen. Storingen kunt u rechtstreeks bij de klantenservice van T-Mobile melden of via uw ‘My T-mobile’ account.

Heeft u een andere vraag over uw telefoon of abonnement? Of bent u uw PIN of PUK code kwijt? Neem dan contact op met de helpdesk ISSC. Vragen over gebruiksgegevens zoals gespreks- of datakosten kunt voorleggen aan uw telefoniecoördinator.

Doorschakelen

Doorschakelen van uw mobiele nummer naar een ander mobiel of vast nummer gaat iets anders dan het doorschakelen van een vast nummer:

  • doorschakeling aan: *21*0123456789, beltoets (nummer niet afsluiten met #)
  • alle doorschakelingen opheffen: #21, beltoets (ook hier geen # als afsluiting)

Mobiel bellen en internet in het buitenland

Heeft u een standaard mobiel abonnement via de Universiteit Leiden (T-Mobile)? Dat biedt nu ook bellen en mobiele data (limiet 1GB) in de EU-landen inclusief Noorwegen, IJsland en Zwitserland. Wanneer u voor uw werk moet kunnen bellen buiten de genoemde landen of meer mobiele data nodig heeft, dan kunt u een zakelijk data-, of spraak/data abonnement (T-Mobile) aanvragen via het algemene aanvraagformulier voor abonnement.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie