Software installeren of aanvragen
Je werkplek beschikt standaard over een basis softwarepakket. Daarnaast kun je zelf programma's installeren uit het aanvullende softwarepakket. Heb je software nodig die niet beschikbaar is via het aanvullend of basis softwarepakket? Dan kan je deze aanvragen.
Zelf extra software installeren
Op iedere werkplek is een basis softwarepakket aanwezig. Je kunt daarnaast zelf verschillende aanvullende softwarepakketten, zoals alternatieve fonts, installeren.
Windows 11 werkplek |
---|
Via de Company PortalVia de Bedrijfsportal (Company Portal) kun je zelf aanvullende software installeren in Windows 11. Je vindt de Bedrijfsportal door op het Windows-icoon onderin de taakbalk te klikken. Typ Company Portal om de Bedrijfsportal in het zoekvenster op te zoeken. Raadpleegd de helpdesk portal voor vragen over het gebruik van de Bedrijfsportal. |
Mac werkplek |
Via Managed Software CenterOp je Mac kan je via Applications of de zoekfunctie (Spotlight) het Managed Software Center openen. |
Speciale software aanvragen
Staat het programma niet in de lijst van de Company Portal of het (Managed) Software Center, dan kan je het softwarepakket aanvragen via de helpdesk portal. Jouw ICT-contactpersoon beoordeelt je aanvraag.
AanvragenMaatwerk
Heb je voor je werkzaamheden meer maatwerk nodig voor de inrichting van uw digitale werkplek? Dan is het mogelijk om bijvoorbeeld een speciale werkplek aan te vragen. Neem voor advies contact op met je ICT-contactpersoon of de ISSC-Helpdesk.
Concernsystemen
Je krijgt bij indienstreding automatisch toegang tot SAP Self Service en Brightspace. Toegang tot de andere systemen vraag je aan via de contactpersonen. Heb je problemen met inloggen, neem dan contact op met de ISSC-Helpdesk.
Link applicatie | Contact |
---|---|
Brightspace | Contact supportteam Brightspace |
cms Hippo/ Bloomreach | Contactpersonen Bloomreach |
SAP Self Service | Functioneel beheer SAP |
Studiegids | Functioneel beheer Studiegids |
uSis | Contactpersonen autorisatie uSis |