Universiteit Leiden

nl en

Hulp en ondersteuning

Heb je een vraag over uw ICT werkplek? Of heb je hulp nodig met bij het inzetten van ICT middelen in het onderwijs? Hieronder vind je meer informatie.

Helpdesks en contactpersonen

Het ICT Shared Service Centre (ISSC) is de ICT expertisecentrum van de universiteit. Daarnaast heeft elke faculteit en ondersteunende eenheid ook een eigen ICT-afdeling of contactpersoon.

Contactinformatie per onderwerp

Helpdesk ISSC Vragen over of problemen met uw universitaire werkplek
ICT-contactpersonen Aanvragen van ICT-faciliteiten voor onderzoek, onderwijs en bedrijfsvoering
ICTO-coördinatoren Advies en ondersteuning bij het inzetten van ICT in het onderwijs
Privacy officers Vragen en klachten over privacy (algemeen)
Privacyloket Vragen en klachten over privacy aan functionaris gegevensbescherming of jurist
Informatiemanagers Vragen over het ICT-beleid 
Telefoniecoördinatoren Vragen over uw telefoon/telefoonnummer
Contactpersonen uSis Aanvragen van een uSis-profiel of uSis-account
Gms-contactpersonen Aanvragen van een gastaccount
Studiegids redacteuren Vragen over of bijwerken van de Studiegids

Onderhoud en storingen

Het ISSC voert regelmatig onderhoud uit op uw ICT werkplek. Wil je een storing melden, dan neem je contact op met de ISSC Helpdesk (tel. 8888). In de ISSC weblog kun je nagaan of de storing al is gemeld en/of de storing is opgelost. 

Handleidingen

Wil je zelf software installeren op je werkplek? Of wil je weten hoe je je werkmail kunt inzien via je smartphone? Voor verschillende ICT producten zijn er handleidingen beschikbaar. 

Aanvraagformulieren

Ben je je wachtwoord vergeten en wil je een nieuw wachtwoord aanvragen? Of wil je een nieuwe werkgroep aanvragen? Via online formulieren kun je verschillende ICT diensten en/of producten aanvragen. 

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.