Dienstverlening Evenementenbureau
Welke taken en verantwoordelijkheden kan het Evenementenbureau je uit handen nemen?
Voor het event
- Vrijblijvend intakegesprek
- Advies over opzet programma, keuze moderator, netwerken en online platform
- Locatie(s) zoeken (binnen en/of buiten de universiteit)
- Meedenken over een stimulerende vorm voor interactie met de deelnemers
- Opvragen offertes voor locatie, catering en techniek e.d.
Tijdens
- Draaiboek en planning
- Financiële coördinatie van het evenement
- Uitnodigingen verzorgen en versturen
- Gastsprekers uitnodigen
- In geval van een publieksevenement: publiciteit verzorgen, onder meer via de digitale nieuwsbrief van de universiteit
- Deelnemersregistratie, eventueel met het regelen van de betaling (voor en tijdens het evenement)
- Audiovisuele middelen (licht en geluid, beamer, video, online platform)
- Catering (lunch, borrel, diner)
- Floor- of online management op de dag van het evenement
- Drukwerk (in de universitaire huisstijl)
- Verblijf en vervoer (hotelaccommodatie, taxi’s)
- Hostesses regelen
- Aankleding
- Fotografie
- Entertainment (bijv. een stadswandeling , museumbezoek, acteur of muziek)
- Perscontacten en woordvoering
Na
- Afwikkeling facturen
- Evaluatie
- Bericht in de universitaire nieuwsbrief