Universiteit Leiden

nl en

Werkplek op kantoor

Waar kun je terecht voor het instellen, verhuizen of aanpassen van je werkplek?

Waar kun je terecht voor het inrichten van je werkplek?

Heb je extra of ander meubilair nodig? Bijvoorbeeld een aangepaste bureaustoel, een bureau dat past bij je rolstoel of wil je een brailleleesregel? Neem dan contact op met de Servicedesk van jouw gebouw. Hier kun je het ook melden als apparaten het niet doen.

Hoe zit het met het inrichten van je thuiswerkplek?

Je mag niet zomaar accessoires en apparatuur van werk mee naar huis nemen. Heb je voor thuiswerken meubilair of ICT-middelen nodig, bespreek dan met je leidinggevende de mogelijkheden. Voor sommige organisatieonderdelen is het aanvragen van meubilair geregeld via het Serviceplein. Als dit voor jouw organisatieonderdeel nog niet beschikbaar is gesteld, vraag dan bij je leidinggevende na hoe je alsnog je aanvraag kunt indienen.

Waar moet je zijn voor hardware?

Bij het ISSC kun je computers, printers en accessoires zoals tablets of externe harddisks aanvragen. Heb je goedkeuring van je leidinggevende voor de aanschaf van hardware? Zorg er dan voor dat je de aanvraag via de helpdesk portal van het ISSC regelt. Voor meer informatie kun je terecht bij je ICT-contactpersoon.

In- en verhuizingen worden aangevraagd door de instituutsmanager, het instituutssecretariaat of een afdelingshoofd (faculteitsbureau) en worden afgehandeld door de Servicedesk i.s.m. de Algemene Dienst.

Voor een goed verloop van uw verhuizing dient u onderstaand formulier te gebruiken:

Vragen over verhuizingen waar het secretariaat niet kan helpen, kunnen worden gestuurd naar:

De Servicedesk (Leiden)

Meubilair

Standaard wordt een werkplek ingericht met bureau, ladenblok, bureaustoel, prullenbak, computer en telefoon. Extra of afwijkend meubilair kan worden aangevraagd door het secretariaat van uw instituut. Kosten hiervoor zijn voor de aanvragende partij.

Avond/weekendtoegang

Indien u na sluitingstijd van uw gebouw toch toegang tot uw werkplek wilt is het mogelijk toegang aan te vragen bij de Servicedesk. Deze wordt gekoppeld aan uw LU-Card. De voorwaarden hiervan ontvangt u bij de Servicedesk.

Updaten online contactgegevens na verhuizing

Bij in- en verhuizingen dien je je nieuwe contactgegevens door te geven aan het PSSC Servicepunt. Dit zodat deze kunnen worden aangepast in SAP en je vindbaar bent via je profielpagina op de website. Mochten je contactgegevens niet juist zijn, dan kan je dit ook doorgeven aan het PSSC Servicepunt.

In- en verhuizingen worden aangevraagd door de instituutsmanager, het instituutssecretariaat of een afdelingshoofd (faculteitsbureau) en worden afgehandeld door de Servicedesk.

Voor een goed verloop van uw verhuizing dient u 1 van onderstaande formulieren gebruiken:

Vragen over verhuizingen waar het secretariaat niet kan helpen, kunnen worden gestuurd naar:

De Servicedesk (Den Haag)

Meubilair

Standaard wordt een werkplek ingericht met bureau, ladenblok, bureaustoel, prullenbak, computer en telefoon. Extra of afwijkend meubilair kan worden aangevraagd door het secretariaat van uw instituut. Kosten hiervoor zijn voor de aanvragende partij.

Avond/weekendtoegang

Indien u na sluitingstijd van uw gebouw toch toegang tot uw werkplek wilt is het mogelijk toegang aan te vragen bij de Servicedesk. Deze wordt gekoppeld aan uw LU-Card. De voorwaarden hiervan ontvangt u bij de Servicedesk.

Updaten online contactgegevens na verhuizing

Bij in- en verhuizingen dien je je nieuwe contactgegevens door te geven aan het PSSC Servicepunt. Dit zodat deze kunnen worden aangepast in SAP en je vindbaar bent via je profielpagina op de website. Mochten je contactgegevens niet juist zijn, dan kan je dit ook doorgeven aan het PSSC Servicepunt.

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.