Strandfeest medewerkers Faculteit Rechtsgeleerdheid 2023

Zaal
SandCbar Katwijk aan Zee

Beste collega’s

Op donderdag 6 juli 2023 vindt het traditionele strandfeest plaats voor alle medewerkers en studentassistenten van de faculteit Rechtsgeleerdheid.

We laten het werk achter ons en gaan ook dit jaar naar het tropische SandCbar in Katwijk aan zee. Vanaf 16:00 uur hebben we verschillende activiteiten op de planning staan voor alle slimme, sportieve én swingende collega’s van onze faculteit.

Het programma
Je kunt kiezen uit deelname aan een competitieve pubquiz, aan de Olympische strandspelen met onder meer beach volley en het wereldberoemde voet darts (wie kent het niet). Natuurlijk sluiten we het facultair jaar af met een BBQ (vega en vlees) een drankje én een dansje! Je kunt meerijden met de pendelbus of op eigen gelegenheid komen.

Koop je ticket tot en met dinsdag 4 juli 2023
Om deel te nemen aan het zomerfeest vragen we een bijdrage van 10,- per persoon, die je via onze E-ticketservice kunt betalen. Bij de ticketverkoop kun je ook aangeven of je gebruik maakt van de pendelbus en aan welke activiteit je wilt meedoen. Koop je ticket uiterlijk tot en met 4 juli 2023. Bij de BBQ houden we rekening met zowel vlees, vis als vegetarische opties.

Vervoer
Voor busvervoer wordt gezorgd. Er vertrekt een pendelbus tegenover het KOG (bij Café De Vriend, Douzastraat 43) om 15.00 uur naar Katwijk aan Zee. Om 22.00 uur brengt deze bus je ook weer terug naar Leiden met aankomst 22.45 uur.

Er gaan ook genoeg OV-bussen vanaf het Leiden Station/Den Haag CS. Bekijk hier de OV-opties.
Kom je met de auto? Er is voldoende parkeergelegenheid. Bekijk hier de mogelijkheden.

Tot donderdag 6 juli!