Festival

International Institute for Asian Studies
Rapenburg 59
Leiden

Het International Institute for Asian Studies (IIAS) viert dit jaar zijn indrukwekkende mijlpaal van 30 jaar. Wij vieren dit moment op 12 en 13 oktober 2023 met een aantal activiteiten.

Het festival op 13 oktober, met een zeer gevarieerd programma, belooft een dag vol inspiratie en ontmoetingen te worden. De ochtend zal in het teken staan van inspirerende sessies die worden verzorgd door IIAS-onderzoekscoördinatoren en fellows, waarna de middag gevuld zal zijn met feestelijke activiteiten. Muziek- en dansoptredens, artistieke workshops en een tentoonstelling zullen worden omlijst met een selectie van Aziatisch geïnspireerde hapjes en drankjes.

Meer informatie en aanmelden

Meer informatie is te vinden op de website van het IIAS. Aanmelden voor het festival is niet verplicht, maar wordt wel op prijs gesteld.