Internationalisering

maandag 9 oktober 2023 - vrijdag 13 oktober 2023
Bezoekadres
Leiden, Den Haag en online

Verken wat internationalisering jou kan bieden tijdens de International Experience Week!

Wil je graag onderzoeken wat internationalisering aan de Universiteit Leiden jou kan bieden voor je carrière of persoonlijke groei? Wil je met andere collega’s en internationaliseringsexperts in contact komen? Ga dan naar de International Experience Week 2023!

Het programma bestaat uit allerlei live, hybride of online sessies en verschillende netwerkactiviteiten, met een grote kick off op 9 oktober om 17:30. Dus wil je jezelf verder ontwikkelen, meer leren over wat internationalisering jou kan brengen en nieuwe mensen en collega’s ontmoeten, meld je dan snel aan!

Voor het hele programma en de mogelijkheid om je aan te melden, kijk dan snel op de website van de International Experience Week!