Lunchwandeling

Well-being moment voor medewerkers: Lentelunchwandeling

dinsdag 19 maart 2024
Zie omschrijving

Ontdek de lente met een lunchwandeling

De dagen worden langer, de vogeltjes fluiten weer en de eerste planten staan in bloei: het is lente! Heb je zin om tijdens je pauze te genieten van het nieuwe seizoen? Speciaal voor medewerkers van de universiteit organiseert Healthy University lunchwandelingen in Leiden en Den Haag. Of je nu al vaker met collega’s wandelt tijdens de lunch, of dit voor de eerste keer wilt doen, je bent van harte welkom om mee te doen met deze lunchwandeling die je energie en focus zal brengen voor de rest van de dag.

Lunchwandeling in Leiden

Voor de lunchwandeling in Leiden hebben we gratis toegang tot de Hortus botanicus. Je krijgt een kaart waarop staat aangegeven welke planten in bloei staan, en je kunt zelf de Hortus ontdekken of samen met de groep.

Het verzamelpunt is bij de ingang van de Hortus botanicus.

Lunchwandeling in Den Haag

Voor de lunchwandeling in Den Haag willen we graag een wandeling maken rond Koekamp, niet ver van het Wijnhavengebouw in Den Haag. Dit is een leuke manier om nieuwe collega’s te leren kennen en in contact te komen met de flora en fauna in de buurt van je werkplek.

Het verzamelpunt is de ingang van Wijnhaven.

Kom je ook? Vergeet je niet aan te melden

Via het online formulier kun je je aanmelden voor de lunchwandeling in Leiden of Den Haag.

Aanmelden lunchwandeling

Toekomstige lunchwandelingen

Healthy University zal ook voor de komende seizoenswisselingen lunchwandelingen organiseren. In de tussentijd moedigen we je aan om zelf of met collega’s regelmatig te wandelen in je pauze, omdat het een goede manier is om de tweede helft van de je werkdag met frisse energie in te gaan. Kun je wat hulp gebruiken om actief te blijven gedurende je werkdag? Stuur dan een e-mail naar healthyuniversity@bb.leidenuniv.nl, of bekijk het dossier voor tips.