Inspiratie voor docenten bij het Blended Education Event

21 februari 2023

Ben je FSW docent en geïnteresseerd in onderwijsinnovatie? Kom dan op vrijdag 10 maart tussen 16:00 en 18:00 uur naar het Blended Education Showcase & Networking Event in het Living Lab (1.B01).

Vier docenten die eerder een subsidie ontvingen voor hun blended onderwijsproject vertellen over hun project en beantwoorden al je vragen:

• Carlijn Bergwerff over het traject van Grassroots tot Comenius voor de inzet van interactieve 360 graden video’s en virtual reality bij het oefenen van gesprekstechnieken.
  • Marieke Bos over haar Grass shoots project waarin interactief videomateriaal wordt ontwikkeld waarmee masterstudentenhun klinische vaardigheden kunnen trainen.
  • Leila Demarest over het Grass shoots project waarin zij met collega docenten educatieve kennisclips over het statische programma R maakt.
  • Anouk van der Weiden over haar Comenius project waarvoor zij met haar team een online platform creëert waar studenten kritische leesvaardigheid kunnen oefenen.

Daarnaast is er volop ruimte om met elkaar in gesprek te gaan over het vernieuwen van onderwijs en geven we informatie over de Grassroots- en shoots subsidies en andere onderwijssubsidies (Comeniusbeurzen en VIS). We sluiten af met een borrel.

Dit event wordt georganiseerd door de facultaire werkgroep Vision on Blended Education en SOLO.